خانه وبلاگ قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKبا 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت قیمت| قیمت عمده جزئی



قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKبا 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت قیمت| قیمت عمده جزئی

ترموویژن FLIR Scout TK یک دوربین ترمال حرارتی قابل حمل است که برای استفاده در شب و در شرایط کم نور در فضای باز استفاده می‌شود. عملکرد این دوربین ترمال به این صورت است که تصاویر حرارتی محیط اطراف را نمایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا اجسام و موجودات در فاصله تا 100 یارد (90 متر) را در شرایط نوری ضعیف مشاهده کنید. این دوربین توانایی تصویربرداری از امواج حرارتی در شب را با کیفیت بهتری نسبت به تصاویر نوری فراهم می‌کند. همچنین دارای یک دکمه ساده و رابط کاربری بصری است. دوربین ترموویژن FLIR Scout TK یک ابزار روزمره برای استفاده در موارد امنیت شخصی و خانگی در شب است.

 

ابعاد: 14.9 سانتیمتر در 5.5 سانتیمتر در 5.5 سانتیمترقیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKبا 30 تا 50 % تخفیف قیمت قیمت| قیمت عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TK_فروش دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TK_خرید دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKخواهیم پرداخت ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKباضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار قیمتاران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و قیمت روی دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TK کلیک کنید

  قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKبا 30 تا 50 % تخفیف قیمت قیمت| قیمت عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مشاوره  قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKدر خدمات شما بزرگواران باشد. 

کاربر می تواند با استفاده از این دستگاه از 9 پالت رنگی متفاوت بهره ببرد. حساسیت تصویری و باند موج این دستگاه 7.5 تا 13.5 میکرومتر و دامنه دید آن 20*16 درجه بوده زمان مورد نیاز جهت راه اندازی این دستگاه کمتر از 10 ثانیه می باشد. از دیگر ویژگی ها دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TK می توان به طراحی مدرن و به روز بدنه، دامنه دید افقی 20 درجه ای، صفحه نمایش 640*480 پیکسلی LCD، حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 1000 عکس، قابلیت فیلمبرداری 4 ساعت به صورت متداوم، پشتیبانی از کابل USB، نشانگر LED، روشنایی قابل تنظیم، نشانگر وضعیت شارژ باتری، نمایش تاریخ و ساعت، سیستم خاموشی خودکار قابل تنظیم توسط کاربر (5، 10 و 20 دقیقه)، پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی تجزیه و تحلیل داده های اندازه گیری شده، قابلیت حذف اطلاعات ذخیره شده، صفحه نمایش 640*480 پیکسلی LCD با نرخ به روز رسانی کمتر از 9 Hz و بهره مندی از کلاس محافظتی IP67 اشاره کرد.

قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKبا 30 تا 50 % تخفیف قیمت قیمت| قیمت عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TK_فروش دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TK_خرید دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKپرداختیم.. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به قیمت یک نمونه دوربین ترموویژن فلیر FLIR Scout TKInfrared Camera FLIR Scout TKرا از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل قیمت و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟